Saturday, January 10, 2009

Setahun berlalu...chewah....

Salam...

dah lamak dah aku sik nulis dalam blog ku tok owh? Sedar sik sedar dah bertukar tahun dah pun. Apa-apapun...aku rasa masih sempat gik aku nak wish Selamat Tahun Baru Hijrah dan Tahu Baru Miladi utk semua yang sudi membaca tulisan2 aku tok. Terimak kasih atas sokongan kitak orang semua.

Bercerita tentang tahun baru tok... ada beberapa perkara yang aku nak kongsi. Pertamanya... Jiran aku cukup nertuah sebab dapat baby baru on the 1st day of 2009. Aku rasa mesti baby ya gembira juak bila nya dah besar sebab setiap kali birthdaynya...mesti ada celebration dan cuti umum kan? Hehehehe....

Perkara keduak ialah berkenaan maklumat yang aku terimak dari kakakku yang bermastautin di Brunei. Bayi-bayi yang dilahirkan di sinun pada 1 Hijrah atau 1 Januari amaaaatlaaaa bertuah. Kenak? Sebab...new year's baby tok automatically akan dapat hadiah dari korporat2 disinun. Usually...bank2 perdagangan akan hadiahkan sidak sebuah akaun bank beserta beberapa ratus dolar di dalamnya. Bertuah kan? baruk nemu dunia dah ada duit sendirik hehehe...

Ok la...next time kita cerita agik k. Adiosss...Chalo babeh...

No comments: