Monday, October 13, 2008

Selamat kembali...

Emm...hari tok hari Isnin. Rami rasanya orang dah balik ke tempat kerja masing2 untuk nyambong kerja2 yang tertunggak sepanjang berhari raya least two weeks. Sedar sik sedar dah dua minggu dah kita berSyawal.

Aku, seperti biasa...meneruskan kehidupan aku di Miri tok macam biasa. Cuma rasa agak janggal sikit bila kinek tok...mun aku pulang ke rumah petang-petang...sikda kelibat Iman nyambut aku di pintu rumah. Eiii..rindu benar ku dengan familiku eh. Mun dolok...petang2, ada biniku nyediakan minum petang, kinek tok aku balit kerja...minum petang merangkap makan malamku disediakan oleh pekerja-pekerja restoren sekitar Miri. Sabar...sabar... sik lamak ya. Insya Allah bulan 12 kelak keadaan akan kembali seperti biasa.

Ya Allah Ya Tuhanku, Lindungilah aku dari godaan Syaitan yang direjam...Aamiiin.

1 comment:

Mia Zahra said...

Riso dengan ayah si iman, malam2 jarang lekat kat rumah...