Thursday, September 18, 2008

Ish..ish...senangnye dia...

Pagi tadik kebetulan sidak CIMB-WA bukak booth di tapak pameran Minggu Karier di kampus. Bila aku sampei jak, June terus berik aku namecard aku yang baruk siap dipolah. Waaa...happynya aku sebab kinek tok aku dah ada namecard CIMB-WA aku sendirik. bolehla aku mempromotekan Unit Trust tok dengan lebih extreme lagik hehehe...

Dalam aku lepak2 di booth ya...tetiba jak si June ngagak kawan aku Michael yang ada di booth sebelah. Rupa2nya nya nak promote UT ngan Michael. Amazingly, dalam few minutes nya kelakar ngan Michael, terus jak si Michael tok madah nya berminat nak join. Siap madah nak datang ke branch gik malam tok. Ish...ish...ish...senangnya dia. Ntah apa ilmu la yang dipakei si June tok untuk influence si Michael ya oh? FYI, June tok salah seorang upline dari KL. Datang ke Miri tok semata2 nak tutor 3 orang downlinenya yang nak ambik exam FMUTM hari Sabtu tok. Untung sidak tiga ya dapat direct bimbingan dari uplinenya. And dah jadi kebiasaan untuk upline dari CIMB-WA tok terbang sia sinek semata2 nak gude sidak downline sidak. Insya Allah, suatu hari kelak aku juak akan jadi macam ya.

Kinek tok aku maok polish lok convincing power ku. Think positive...think positive...

No comments: