Monday, November 03, 2008

Ibu RATU hatiku....


Aku tersentak... bukan nya apa... tersentak dengan sikapku sendirik. Semenjak aku ber blog tok...sikda satu pun aku post berkenaan Seorang Insan Agung dalam hidupku tok. Syukur Alhamdulillah...Allah sedarkan aku.


Untuk makluman...tok lah RATU hatiku. Insan yang selamak tok mendampingi aku dari semenjak aku di dalam perutnya...sampeilah aku dewasa. Jasa dan pengorbanannya memang sik terhitung. Ibu...Terima kasih atas segala-galanya. Sik ada seorang pun dalam dunia tok mampu menggantikan tempat mu. Aku mencintai dan menyayangimu sepenuh hatiku. Engkau RATU hatiku...

1 comment:

dmas said...

Alhamdullillah...anda seorang yang diberkati Allah. Semoga anda jadi anak yang berjaya dan sentiasa dilindungi Allah. Perkara yang harus diteladani setiap insan yang bergelar anak. Hormati ibu anda, sayangi ibu anda..alhamdullillah dan syukur anda seorang anak yang ta'at kepada ibu.