Monday, November 03, 2008

Kepada pengguna2 Air Freshner!

Salam... kepada semua pengguna-pengguna 'air freshner', aku sengaja nak ingatkan kitak orang sesuatu.

Sik berapa lamak dolok aku ada beli setin air freshner. (pewangi udara dalam tin bah...) Biasanya aku gunakan air freshner tok dalam keretaku la. Nak dijadikan cerita, kereta aku masuk bengkel last week. Aku pun sik tauk kat sinei silapnya aku sehingga aku ter engkah spray air freshner aku kat atas tempat duduk belakang kereta aku (bahagian yang ada lampu brek ketiga ya bah...)

Untuk pengetahuan kitak orang, tin air freshner yang ada dalam kereta aku ya tiba2 jak meledakkan satu letupan kuat sehingga mengakibatkan cermin belakang kereta aku pecah teruk. So, pengajaran yang aku nak terangkan disitok ialah...jangan simply engkah air freshner (tin) didalam kereta dan memarkirkan kereta dibawah terik mentari. mun maok merasa macam apa yang aku rasa...silakanlah...

No comments: